piątek, 4 marca 2016

second hand haul

siemanko, jak zwykle zacznę od tego jak mnie dawno nie było, hahah czuje że to już tradycja, no nic, mam nadzieję że tym razem zacznę dodawać systematycznie posty bo w końcu mam jakąś motywacje i chęć do działania! a więc w dzisiejszej notce pokaże wam ubrania które znalazłam w lumpeksie, dużo osób uważa że takie sklepy są dla biednych i ogólnie ludzie którzy tam kupują są wyśmiewani, dlaczego? nie mam pojęcia, z tego co widzę i wiem to sporo osób zakupuję tam ubrania i niekoniecznie są to ludzie niższej klasy, moim zdaniem takie sklepy są mega, ponieważ można kupić naprawdę dużo tanich, fajnych i ciekawych rzeczy, a co najważniejsze nie będzie się wyglądać tak samo jak połowa społeczeństwa która chodzi tylko i wyłącznie do sieciówek, nie mówię tu oczywiście o tym że takie sklepy są głupie czy coś, nie nie bo sama też udaję się do nich udaje, ale i tak wole iść do poczciwego lumpeksu i kupić np. siedem ubrań za 60 zł, niż jedną rzecz za tę cenę i znaleźć coś extra wyjątkowego. Okej koniec mojego mądrowania, czas pokazać zdobycze.


po prawej stronie ---> dodałam ikonki
1. przekierowuje na TUMBLR 
2. przekierowuje na INSTARGAM
3. przekierowuje na FACEBOOK
4. przekierowuje na PINGER



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz