poniedziałek, 9 października 2017

PIELĘGNACJA | WŁOSY

hejo, dzisiaj nadszedł czas ma temat włosów, w sumie nie mam co się teraz rozgadywać, po prostu pokaże Ci co używam, enjoy!

JOHN FRIEDA - tutaj mam do zaoferowania dwa szampony i odżywkę, szampony mają na celu rozjaśnić i oczyścić blond włosy, przywrócić zdrowy wygląd i siłę włosów nie wysuszając ich, jeden z szamponów jest wzbogacony w ekstrakt słonecznika i białej herbaty. Odżywka nawilża i rozświetla włosy blond. Wzbogacona formuła odżywki głęboko odżywia i odkrywa pełen wachlarz odcieni blond włosów. Ale UWAGA! żeby nie było że same blondynki dostały przywilej stosowania tych produktów jest także wersja dla brunetek! :) Ogólnie ta marka ma dość solidne zaplecze jeśli chodzi o ilość rzeczy do włosów, serdecznie polecam przetestowanie tych produktów, moje włosy bardzo fajnie reagują, mniej się przetłuszczają, bardziej współpracują ze mną i są mega fajne w dotyku! Zakup - ROSSMANN, koszt - ok. 35 zł.

JEŚLI CHCESZ ZOBACZYĆ WIĘCEJ PRODUKTÓW Z TEJ SERII TO KLIKNIJ TUTAJ --> KLIK




LOTON PROVIT - jest to jedwab w płynie, polecany do włosów: długich, zniszczonych, matowych, trudnych do ułożenia, regeneruje zniszczone włosy na powierzchni i ich wnętrzu, ułatwia rozczesywanie, zapobiega elektryzowaniu się włosów, rewitalizuje dając odczucie jedwabistości, wzmacnia, nawilża wygładza i poprawia elastyczność, zmniejsza efekt puszczenia się włosów. Także go polecam bo faktycznie to wszystko prawda, jeśli masz tak jak ja że jeśli wychodzisz na dwór i Twoje włosy poczują chociażby kropelkę deszczu i wyglądają jak po spotkaniu z elektrownią, to ten jedwab jest dla Ciebie strzałem w dziesiątkę! Zakup - ROSSMANN, koszt - ok. 7 zł.



PANTENE PRO-V - jest to lakier do stylizacji i ochrony włosów, ja może nie używam go aż tak często, ale jeśli chce aby moja fryzura dość długo wytrzymała i wyglądała tak jak ją ułożę w domu przed lustrem to polecam ten produkt! Zakup - ROSSMANN, koszt - ok. 11 zł.

BATISTE - jest to suchy szampon, odświeża włosy bez użycia wody, absorbując sebum i zanieczyszczenia oraz sprawiając, że włosy są puszyste, jedwabiście miękkie i uniesione u nasady. Suchy szampon jest mega ratunkiem kiedy nie masz za bardzo czasu na to aby włosy umyć albo gdy musisz wyjść nagle itp. Polecam go także choć są i minusy, dla mnie trochę za bardzo wysusza włosy i potem swędzi głowa, ale za to mają piękne zapachy! :) Zakup - ROSSMANN, koszt - ok. 17 zł.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz