niedziela, 24 sierpnia 2014

foto time

Hej, już sporo czasu minęło od poprzedniego wpisu więc postanowiłam coś dodać choć nie mam pomysłów jak na razie, może mnie już przebija myśl ze niedługo koniec wakacji -,- jak zrobię do końca moja marynarkę i dżinsówkę to pokaże wam efekt tej przeróbki, dzisiaj przychodzę do was z kilkoma zdj które mnie w jakiś sposób inspirują nie wiem co dokładnie mi sie w nich podoba ale uwielbiam na nie patrzeć, wtedy ogarnia mnie jakiś sentyment i ogólnie te zdj maja dla mnie coś w sobie, nie wiem czy też tak macie że czasem np. robicie zdj i okej fajnie podobają wam sie ale w sumie myślicie "dupy nie urywa" a czasem jak zrobicie jakieś zdj albo ktoś wam zdj zrobi i patrzycie na nie z 30 min i się nim zachwycacie chociaż to brzmi mega głupio ale ja tak mam :) no to żeby nie przeciągać dodaje kilka fotek: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz