wtorek, 19 sierpnia 2014

haul zakupowy

Ostatnio z kuzynką Martyną byłyśmy na zakupach :) początek był mega wkurzający bo kiedy już byłyśmy na miejscu niekoniecznie coś wpadło nam w oko, ale przeszliśmy cały Port Łódź z 5 razy aż w końcu znaleźliśmy kilka ciekawych rzeczy które oczywiście zaraz wam pokaże, tak wgl teraz warto wybrać się do sklepów ponieważ są niezłe promocje, na pewno znajdziecie coś co wam się spodoba, my chodziłyśmy po Porcie z 7 godzin :O myślałam że mi nogi odlecą, oczywiście nasz wypad musiał także skończyć się pójściem na kolacje do KFC :P ogólnie moim zdaniem wyjazd bardzo nam się udał i jestem z niego bardzo zadowolona ;) zaraz pokaże wam co zakupiłyśmy a także napisze wam w jakich sklepach :*

1. Sukienka - Cropp
2. Sukienka - House
3.Case (czekoladka) - Tally Weijl
4. Case ( game boy) - Takko Fashion
5. Case (kwiatki) - Centro
6. Naszywki - Reserved
7. Astor - Rossmann
CHANEL - Douglas
8. Torebka (silver) - Carry
9. Torebka (aztecka) - New Yorker
10. Skarpetki - Sinsay
11. Wieszak - Pepco
12. Szkatułka - Pepco



Dzięki temu że mam kochaną kuzynkę która potrafi świetnie gotować i piec, chce wam pokazać jak moja myszka mnie dokarmia :) a oto pyszności które zrobiła:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz