wtorek, 12 sierpnia 2014

siemka :)

Hej wszystkim, chciałabym się z wami bardzo ciepło przywitać ponieważ to mój pierwszy taki blog i postaram się prowadzić go jak najlepiej potrafię, obiecuję! zastanawiałam się już dawno nad tym aby właśnie zacząć prowadzić takie bloga gdzie bede mogła pokazywać np. jakie kupiłam ubrania czy też wstawiać jakieś zdj z sesji a blogspot wydaje mi się fajnym wyjściem, postaram się systematycznie dodawać tu posty i zdj. To od razu chciałabym wam powiedzieć że już od dawna chciałam mieć Iphona, wiem że są to dobre telefony a właśnie takiego chcę, miałam telefony z androidami i mnie bardzo denerwowały więc cieszę się że teraz będe miała inny system w końcu! Dzisiaj odebrałam swojego nowego pięknego Ip 4s, wiadomo chciałabym 5s lecz są dość drogawe aczkolwiek na sam początek mam tego i chcę sprawdzić sama na własnej skórze czy ten telefon jest faktycznie taki dobry, będe was informowała na bieżąco jak się mój telefon zachowuje i czy nie żałuje wydanych pieniędzy, wgl. to na dole z prawej strony macie linki do tumblr'a i insta, zgadzam się na obserwowanie z waszej strony <3 3majcie się papa <3 a tu dołączam wam kilka fotek z dzisiaj:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz