czwartek, 14 sierpnia 2014

wakacje, część 2.

no to miałam dzisiaj niezły dzień, przyjechała do mnie przyjaciółka i robiłyśmy prezent dla naszej wspólnej przyjaciółki oczywiście nie odbyło się to spotkanie bez wpadek i śmiechu czyli jak zawsze! najpierw śmiałyśmy się z naszych głupich żartów (to żarty dla inteligentnych dlatego każdy stwierdza że głupie) potem pojechałyśmy rowerem po wywołane zdj to moja Paulinka tak jechała że z koszyka powypadały jej zdj i wgl masakroza, tak patrzyłam jak ona jedzie tym rowerem to normalnie Tokyo drift! hahah ale kocham ją bardzo bardzo mocno! <3 do dzisiejszego wpisu z wydarzeniami postanowiłam dorzucić jeszcze moją sesję zdjęciową z Sopotu :) mam nadzieje ze spodobają wam się zdjęcia i mój ubiór :) ↓ na dole zaraz wam dam nazwy sklepów gdzie zakupiłam ubrania :) miłego oglądania :*

Kapelusz - H&M
Spódnica - H&M
Bluzka (Crop top) - New Yorker
Okulary - Sinsay



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz