piątek, 15 sierpnia 2014

moje marzenia i pomysły

witam wszystkich :) dzisiaj tak sobie siedziałam i myślałam o moim życiu o szkole o maturze i trochę się przeraziłam, wizja tegorocznej matury mnie tak przybija że aż szok, chciałam iść na studia związana albo z weterynarią albo zostać patologiem, marze o tym bo kocham chemie i biologie i nauka tych przedmiotów daje mi satysfakcję aczkolwiek aby dostać się na te kierunki trzeba mieć dość dobre wyniki maturalne najlepiej oczywiście było by uzyskać z tych przedmiotów po 100% a co w moim przypadku chyba jest awykonalne bo aż takim orłem nie jestem ;( więc moim drugim cichym marzeniem o którym dużo osób nie wiedziało jest projektowanie ubrań, uwielbiam patrzeć na osoby które są dobrze ubrane i wgl moda daje mi energii bo wiem że człowiek kiedy czuje ze jest dobrze ubrany jest pewniejszy :) A więc postanowiłam już dłużej nie próżnować i zdobyłam manekina ( na dole pokaże wam jak ten manekin wygląda) i pomyślałam że czas zacząć powoli coś projektować, na razie to tylko zabawa, ale mam nadzieje ze szybko nauczę się wszystkiego :) jestem akurat w trakcie przerabiania/projektowania marynarki/żakietu, chcę w już uszytej porobić parę zmian aby stała się ona atrakcyjniejsza i bardziej nowoczesna, co z tego wyjdzie? mam nadzieje że coś ekstra, trzymajcie za mnie kciuki :) ale już mam w głowie pomysł na projekt zajebistej bluzeczki :)

MANEKINY

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz