środa, 13 sierpnia 2014

Wakacyjnie.

Jak już wiemy calutki lipiec minął, niestety ale w tym miesiącu też dużo rzeczy się wydarzyło :) ja osobiście byłam na wakacjach w Sopocie i nad jeziorem w Przybrodzinie, było cudownie, fajnie się tak wyrwać na jakiś czas z domu żeby tak się odnowić przynajmniej ja tak mam, co by tu duzo pisać w Sopocie jak zawsze pięknie i słonecznie, opaliłam się nareszcie troszkę! jeah, btw. jak siedziałam w kawiarence siedział niedaleko nas taki facet słuchajcie no taki był podobny do Pattinsona! no mega nie mogłam się napatrzeć, żałuję troszkę że jak wyjechałam to kilka dni po mnie przyjechali Abstrachuje, Jessica Mercedes i Julia Kuczyńska no ale tak już bywa ;c okej okej miałam opowiadać jak było na wakacjach no w Sopocie przecudownie kupiłam sobie fajne rzeczy, pogoda dopisywała więc czego chcieć wiecej? ogólnie to śmialiśmy sie prawie 24h bo zawsze ktoś coś odwalił :) poza tym w Sopocie zawsze można znaleźć jakiś przystojnych chłopaków w tym roku moje oko dostrzegło akurat ubranego i wyglądającego tak jak ja pragnę chłopaka :) lecz nie był on z Polski strzelam że był z Anglii choć moge sie mylić :) Lipcowy miesiąc wakacji uważam za zamknięty a każdy dzień był bardzo miło spędzonym dniem, ten miesiąc był udany <3 Nie chce już więcej nudzić wam więc pokazuje zdj z wakacji :* :

Sopot

 

 Przybrodzin


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz