czwartek, 28 sierpnia 2014

OUTFITS!

Dzisiaj już przychodzę do was z wpisem modowym :) niestety na zdj ubrań które przerobiłam bedzie trzeba jeszcze troszkę poczekać :( no ale dzisiaj chciałam wam zaproponować kilka outfitów, pewnie niektóre z nich nie przypadną wam do gustu, no ale ważne że mi się podobają takie zestawienia ubrań :) każdy ma swój styl a ja mam zupełnie inny, podoba mi się wiele ubrań i zestawów które innym osobom zupełnie sie nie widzą :) pewnie zauważycie że w moich zestawach nie ma za dużo dodatków typu bransoletki, naszyjniki itp. nie koniecznie lubię nosić te rzeczy bo mi przeszkadzają na co dzień, ale kocham za to mieć zawsze przy sobie okulary przeciwsłoneczne, no niestety zimą niekoniecznie mi są potrzebne więc troszkę cierpię :) okej żeby nie gadać nie potrzebnie przechodzę do sedna, pokaże wam 15 outfitów, mam nadzieje że któryś wam się spodoba, miłego oglądania :*

1.
2.
 3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Jeszcze chciałam wam sprezentować okulary które najczęściej nosze :)


To było by dzisiaj na tyle, pewnie zauważyliście że lubie nosić luźne ciuchy w sumie praktycznie tylko takie mam w szafie ponieważ dobrze się czuję w takich ubraniach,a to najważniejsze kiedy podoba się dany ciuch i na dodatek jest mega wygodny :) dziękuje za obejrzenie i mam nadzieje że się choć troszkę podobało :*

ps. przepraszam że bardzo dużo jest w zestawach creepersów ale je tak bardzo kocham
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz