poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Harry Potter

chciałam dzisiaj napisać wam posta zupełnie z innej beczki, nie będzie tu nic o modzie czy też o fotografii, dzisiaj chciałabym poświęcić troszkę czasu i napisać o mojej ukochanej książce i filmie, jestem pewna że każdy z was słyszał o Harry'm i mogę w sumie stwierdzić że każdy obejrzał chociażby jedną część :) Okej może po prostu wgłębię was czemu wgl podoba mi się to wszystko, po pierwsze świetni aktorzy, uwielbiam ich i każdego kocham tak samo! po drugie świetnie ukazana przyjaźnić na śmierć i życie, co jest rzadkością, jestem pewna że widząc taką przyjaźń każdy im choć odrobinkę zazdrości, po trzecie jest pokazane jak przegrywa zło, a dobro zwycięża, pokazana jest walka, odwaga, siła, wytrwałość, miłość, braterstwo, wzajemna pomoc, płacz, radość, poświęcenie, ból, uśmiech, tam można znaleźć każde uczucie no każde, ja osobiście obojętnie czy czytam czy oglądam film na każdej części płacze, tak bardzo cenie J.K.Rowling za napisanie tak wspaniałych książek, mogę powiedzieć z czystym sumieniem że są to najlepsze książki jakie czytałam, także pragnę podziękować wszystkim reżyserom i scenarzystom za wspaniałe filmy które udało im się wyprodukować. Moim zdaniem z tego filmu/książki można bardzo dużo się nauczyć, jestem pewna że do końca życia bede Potterhead! i mam nadzieje że kiedyś spełnij się moje marzenie i zobaczę całą obsadę na żywo że będę mogła każdego aktora przytulić, pewnie bym płakała przy tym jak małe dziecko ale co z tego? Wszystkim którzy brali udział w produkcji bardzo gratuluje bo spisali się na medal, wielki ukłony za pomysłowość.

Tutaj podam wam jak nazywa sie każda część po kolei:

1. Harry Potter i Kamień Filozoficzny
2. Harry Potter i Komnata Tajemnic
3. Harry Potter i Więzień z Azkabanu
4. Harry Potter i Czara Ognia

5. Harry Potter i Zakon Feniksa
6. Harry Potter i Książę Półkrwi
7. Harry Potter i Insygnia Śmierci
(film jest podzielony na dwie części)

Ulubiony cytat: "Każdy z nas ma w Sobie tyle samo dobra co zła, to od nas zależy która drogą pójdziemy" - S.Black

Tutaj podaje wam link do tumblr'a o HP <33: http://stubborn-beastliness.tumblr.com/

A tutaj dodam wam moje skarby które mam o HP <3




Mam nadzieje ze moja kolekcja jeszcze się kiedyś zwiększy, przynajmniej bardzo bym chciała, a was bardzo mocno zachęcam do przeczytania i obejrzenia całej serii o Harrym Poterze :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz